- Overview
- Matches
- Changelog
- Equipment
- Responses
Описание
Keeper of the Light (Кипер, Эзалор) — персонаж дальнего боя, основной атрибут — интеллект. Преимущественно героя берут на сложную линию в качестве саппорта. Наиболее эффективен в середине игры.
Он — энергия, что обрела сознание на заре времён, отделившись от других древних сил. Ныне он скачет по всем мирам, на шаг опережая преследующий его хаос. Однако стоит Эзалору столкнуться с силами тьмы, взрывается он первородным светом, являя полную свою мощь и вновь преображаясь в силу, с которой стоит считаться.
Chakra Magic
направленная на существо
на союзных существ
СКВОЗЬ НЕВОСПР. К МАГИИ:
Восполняет ману и уменьшает перезарядку всех способностей, находящихся на перезарядке.
80 / 160 / 240 / 320
3 / 4 / 5 / 6
Spirit Form
Обращает тело героя в чистый свет, что даёт ему увеличенную скорость передвижения и дальность заклинаний. Герой также получает способность Blinding Light, а Illuminate в этом облике применяется отдельным духом и излечивает союзников.
ДОП. СКОРОСТЬ ПЕРЕДВИЖЕНИЯ:
15% / 20% / 25%
БОНУС К ДАЛЬНОСТИ ЗАКЛИНАНИЙ:
125 / 250 / 375
ЛЕЧЕНИЕ ОТ ILLUMINATE:
50% / 60% / 70%
Сеты
Upon a pale horse he rides, this spark of endless suns, this Keeper of the Light. Ezalor long ago escaped the Fundamental plane, separating from the other ancient forces to which he was bound within the great Primordial harmony. He is a power grown sentient in the dawn of the universe, and now rides forth in all planes at once, one step ahead of pursuing chaos, bearing his gift with him at the end of a radiant staff. His majestic truth lies hidden beneath the outward appearance of a slightly doddering old man who barely stays in the saddle. However, when faced with the challenge of chaos, or the forces of darkness, his primordial light bursts forth, and his full power is revealed, transforming him once again into a force to be reckoned with.
Keeper of the Light is a helpful addition to any team. Manipulating the mana of both his allies and enemies, he effortlessly destroys lesser foes with waves of illumination, then enters his spirit form to gather his team to press the assault.
Will-O-Wisp
направленная на точку
на вражеских героев
Призывает в указанную область блуждающий огонёк, который мерцает с определённым интервалом. В активном состоянии он гипнотизирует всех врагов поблизости и заставляет их идти к нему.
Recall
После короткой задержки телепортирует указанного союзного героя к себе. Если во время задержки цель способности получит урон от игрока, то телепортация прервётся.
ЗАДЕРЖКА ДО ТЕЛЕПОРТАЦИИ:
Illuminate
ПРЕРЫВАЕМАЯ — создаёт перед собой волну светлой энергии, постепенно набирающую силу. Выпущенная волна наносит урон и временно раскрывает туман войны. Чем дольше волна создавалась, тем больше урона она нанесёт.
185 / 290 / 395 / 500
Атрибуты
Голова
Базовая Скорость Атаки
Способности
+30% к шансу промаха от Blinding Light
–2 сек. перезарядки Illuminate
–4 сек. перезарядки Chakra Magic
2 заряда Solar Bind
+15 сек. действия Spirit Form
Chakra Magic применяет развеивание
Blinding Light оглушает на 1.2 сек.
+180 к урону от Illuminate
Оружие
Создаёт вспышку ослепительного света в указанной области, отталкивая и ослепляя всех врагов, заставляя их промахиваться при атаках. Отталкивает на расстояние в 400 за 0.6 сек.
Solar Bind
на вражеских существ
Уменьшает сопротивление магии выбранного врага и замедляет его тем сильнее, чем больше он передвигается.
ЗАМЕДЛЕНИЕ ЗА 100 ЕДИНИЦ:
4% / 5.5% / 7% / 8.5%
УМЕНЬШЕНИЕ СОПРОТИВЛЕНИЯ МАГИИ:
20% / 25% / 30% / 35%
700 / 750 / 800 / 850
Channels light energy, building power the longer it’s channeled. Once released, a wave is sent forth that deals damage and gives vision in its path. The longer it is channeled, the more damage is dealt.
Ezalor’s hidden light reveals itself in marvelous fashion.
Release the channel early.
Weakens an enemy’s magical resistance, and applies a slow that increases in strength the more the target moves.
AffectsAllied UnitsEnemy Units
Restores mana to the target unit and reduces cooldowns of all abilities currently on cooldown by a fixed amount.
In the same vein, Ezalor bestows his harmony among others.
Ezalor temporarily turns his body luminescent, gaining bonus movement speed, cast range, grants the Blinding Light ability, and allows Illuminate to be channeled by a separate spirit and heal allies.
In a flash of light, Ezalor reveals his true nature.
- This version of the ability replaces Ezalor’s default Illuminate during and has the same vision behavior.
- Channeled by a separate spirit, allowing the real Ezalor to move and cast freely.
Release Illuminate (Spirit Form)
A blinding light flashes over the targeted area, knocking back and blinding the units in the area, causing them to miss some attacks.
The Primordial light turns the tides of battle in favor of Ezalor and his allies.
- Only available during .
- Destroys trees in a 150 radius around knockbacked targets.
Summons Ignis Fatuus at the targeted area. Alternates on and off, drawing enemies closer with its mesmerising flicker.
Though he would not claim to ‘know’ them, Ezalor holds an uncanny influence over many powerful creatures always willing to come to his aid.
After a short delay, teleports the targeted friendly hero to your location. If the targeted friendly hero takes player based damage during this time, the ability is interrupted.
Walk towards the light.
- Only available during .
- Can interrupt channeling abilities.
- Can target invulnerable units.